Detta mobilfodral är det jag använder just nu, svart rutigt med en handledsrem. Ursnyggt eller hur?! Finns på www.idiwa.se. Börjar få en hel samling med skal och fodral nu, liiike!
Ni har väl inte missat idiwa.se?
Här har ni en krona som är en plugg som man kan sätta i nästan alla mobiltelefoner. Pluggen monterar du i hörlursuttaget, den skyddar mot damm och ser snygg ut!
Ni kanske redan sett denna plugg på Elins blogg, kronan är redan ganska ombloggad, vilket kanske inte är så konstigt? Den är ju jättesöt!
På idiwa utökar vi sortimentet hela tiden och numera har vi produkter till: iPad, iPhone 3G/3GS, 4/4S, Samsung Galaxy S2, S3, Note, Sony Ericsson Arc, GX, S och utöver det andra tillbehör som passar alla som touch-vantar! Kika in på www.idiwa.se för att se alla våra produkter!
GLÖM INTE BLOGLOVIN
Glöm inte att lägga till mig på bloglovin så att ni kan se så fort jag uppdaterar. Följde du min blogg förut (www.lillaskrollan.blogg.se) kommer du tyvärr inte bli förflyttad hit. Men trycker du på knappen ovan så kommer du att börja följa denna blogg (www.malinwallberg.se). 😉
Nytt objektiv – Canon EF 70-200/4,0L IS USM

Här ser ni min senaste tillökning i min kamerafamilj!
Ett Canon EF 70-200/4,0L IS USM som jag köpte för någon månad sedan. Helt underbart objektiv. Det stod ju mellan detta och det med bländare 2.8 utan bildstabilisator.
Anledningen till att det blev detta var tack vare bildstabilisatorn och vikten. Efter en hel del läsande om objektiven så kom jag fram till att detta skulle passa mig bäst. För min del är det en liten nackdel om objektivet är för tungt, då undviker man helst att släpa med det och man köper ju inte ett objektiv för att det bara ska ligga hemma eller hur? 🙂
Så det blev helt enkelt detta och än så länge är jag helnöjd. Mitt första L-objektiv, mhmh, inte helt fel det inte! ;D




